Saturday, February 4, 2012

hulu kepala naga

tertarik jugak menengok gambo2x hulu pisau ngan parang yang bermacam bentuknya...salah satunya yang berukir indah bermotifkan fauna...yang paling menarik minat aku.. bentuk kepala naga...
mencabar diri mencabar kreativiti mencabar ketajaman minda...aku try le menggatalkan jari tuk hasilkan satu hulu yang berukir kepala naga...
alhamdulillah...sentuhan tidak kecundang...terhasillah hulu kepala naga yang menjadi pujaan hatiku...hahhahahaha....
orang kata...bukan aku kata...klau ada satu...kompem akan ada duanya...so aku tengah menggatalkan jari hasilkan parang 12inci berhulukan kepala naga...nie tempahan member atas member dari banting selangor...
siap je sarung ngan hulu parang 12inci ni..aku akan upload buat pencuci mata...




No comments:

Post a Comment