Monday, January 10, 2011

parang oh parang



nie ntah yang ke berape la aku create blog...memacam story aku dh tulis kat blog2x aku yg terdahulu...
untuk blog yg da latest one nie..aku rasa adalah lebih baik aku spesifikkan pada bende2x yang aku cuba...buat dan hasilkan..
kebanyakkannya lebih pada barang kraf...sesuaila dengan tajuk blog aku nie...JARIGATAL...
memang sesuai le nama blog aku nie dengan jejari hiper aktif yg aku ada yg dianugerahkan Allah swt... jenis jari yg asik nak menguit je...ade je yg nk dibuat...jenis tak boleh dok diam...
so...untuk kekawan yg tersinggah blog nie...korang tataplah...selongkar lah khazanah yg ada dlm blog nie...kalau ada ilmu...korang ambiklah...kalau ada kekurangan..korang tokok tambahlah ape yg patut.... segala ilmu yg korang ada untuk dikongsi bersama...korang boleh tulis dlm ruangan komen...

salam n tq very de.....

No comments:

Post a Comment